ZAWIESZENIE

[KLIK]

Tytuł chyba mówi sam za siebie, co? Wracam w wakacje, z nową dawką weny, motywacji i pomysłów. Wróć! Pomysły są. Aż za dużo. Ale chcę sobie poukładać fabułę, wziąć się porządnie za jedno opowiadanie, którego zalążek już się tu kiedyś ukazał, ale... ekhem...
Do tego potrzebuję chociażby podstawowej wiedzy z zakresu polityki, zarządzania państwem i takich tam bzdetów. Do innego opowiadania potrzebuję więcej informacji na temat 2 wojny. A wolałabym napisać to porządnie, żebym mogła potem przeczytać moje stare opowiadania, następnie najnowsze i być z siebie dumna. Przed chwilą Felicità5 opublikowała kolejny fragment swojej historii i skwitowała to słowami: Następny za trzy miesiące. Decyzja była spontaniczna, ale uważam, że słuszna, bo wydaje mi się, że lepiej napisać notkę o zawieszeniu niż wkurzać czytelnkia postami co pół roku, więc teraz z czystym sumieniem mogę już powiedzieć, że następny za trzy miesiące.

Wesołych Świąt!



Komentarze

  1. Szkoda, że dopiero za trzy miesiące kolejny post, ale jeżeli ma być jeszcze lepiej, to czekam z niecierpliwościom na wakacje ( na które zawsze czekam, ale teraz jeszcze bardziej hah =D ) Super wygląd bloga! Świetna ta kropla i tytuł i ogólnie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty... ja... eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Czemu mi nie powiedziałaś? ;^;
    Dopeiro teraz się dowiedziałem ;-;
    Muh...
    Może ja też powinienem zawiesić? xD Ale ja mam takie coś, że mam opowiadania, ale nie chce mi się ich kończyć.
    Rozumiem twój problem, więc czekam z niecierpliwością, aż wrócisz ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah XD
      Jak chcesz aniołku, u mnie to była sprawa głównie... eee... no, lepiej się poczułam jak napisałam te kilka słów niż gdybym przez kilka miesięcy nic nie publikowała. I... chodzi też o to, że się duszę. Duszę się tymi FF i przeszłością, wojną. Chcę... muszę otworzyć okno i wpaść na coś świeżego, m o j e g o. I chyba nawet już coś mam ^^
      Jakbyś miała do mnie jakąś sprawę to w komentarzu albo na maila, bo aplikacja mi się jakoś psuje i nic nie dochodzi ani się nie wysyła :/

      Usuń

Prześlij komentarz

Widzisz jakieś błędy? Napisz. Dopiero uczę się obsługi klawiatury, więc każda pomoc bardzo się przyda, a konstruktywna krytyka w dzisiejszym świecie jest na wagę złota. Nie ma drugiej rzeczy, która tak bardzo motywowałaby mnie do czegokolwiek, jak widok komentarza oczekującego na moderację, więc jeśli już i tak zmarnowałeś swój cenny czas na przeczytanie tych śmieci powyżej, poświęć minutkę na napisanie komentarza, niech się dziecko cieszy ;)

Popularne posty